
- Курс: 2
Під час курсу студенти дізнаються про основи створення ігор та основні елементи гри, такі як рівні, об'єкти, звук та графіка. Програма розрахована на вивчення матеріалу від основ до більш складних тем, таких як створення складної гри та додавання спеціальних ефектів. Кожна тема має конкретну мету та дозволяє студентам освоювати нові навички та концепції.
МОДУЛЬ І
ОСНОВИ ПРОГРАМУВАННЯ В SCRATCH
Тема 1. Введення в розробку ігор на платформі Scratch
Тема 2. Інтерфейс Scratch
Тема 3. Послідовне та одночасне виконання скриптів, умовний оператор "якщо...", змінні та введення даних
Тема 4. Цикли, списки, функції, клони
МОДУЛЬ ІI
РОЗРОБКА КОМП’ЮТЕРНИХ ІГОР
Тема 5. Історія та класифікація ігор. Ігрові професії
Тема 6. Розробка комп'ютерної гри. GDD
Тема 7. "Фішки" Scratch. Частина 1
Тема 8. "Фішки" Scratch. Частина 2
Дисципліна «Програмування ігор на Scratch» може вивчатись одночасно або після вивчення предмету «Програмування» та «Комп'ютерна графіка»